Skip to content

På TV på NRKs Sommeråpent – «pass på å ha en mormoner som nabo!»

juli 22, 2012

Hvis det blir husholdningskrise så pass på å ha en Mormoner som nabo!

Den 17 juli ble innslaget med meg vist på Sommeråpent på TV. De hadde kalt innslaget Er du forberedt på en husholdningskrise?

På TV. Her er jeg på vei inn til matvarelageret vårt eller butikken som jeg kaller det.

Dette er bare et bilde i fra NRK sine sider. Linken til inlegget ligger ovenfor.

Som sagt i mitt blogginnlegg når jeg fortalte om filmingen (se her) så var de hos meg i 1,5 time, men de viste kun en liten snutt på Sommeråpent.

Det var litt rart å være på TV, men jeg var fornøyd med det jeg svarte. Når jeg nå er medlem av Jesu Kristi Kirke av Siste dagers hellige (populært kalt Mormonere), så føler jeg at det finnes så mye feilinformasjon og rare tanker om oss. Derfor er det så viktig for meg at det som kommer frem i media skal være så riktig som mulig og jeg ønsker ikke å bli sett på som rar heller fordi det er jeg ikke. Litt anderledes er ok 🙂

Så må jeg tilstå noe –  da jeg følte at jeg hadde svart bra så var min største skrekk at jeg skulle se tykk ut på TV, noe jeg selvsagt synes jeg gjorde. (Sorry for at jeg er litt forfengelig her ;-)) Men som min datter sa: » Mamma det er bedre å svare bra på TV og være litt rund, enn å se fantastisk ut å svar dårlig». Hun har jo rett i det den jenta mi.

Så alt i alt så er jeg fornøyd. Som reporteren sa på slutten. Hvis det blir husholdningskrise så pass på å ha en Mormoner som nabo!

Her kan du se hvordan dette ble til: NRK Sommeråpent på besøk hos meg i dag og de filmet!
Her kan du se mine tanker rund dette: Modig å være med på NRKs Sommeråpent ?

Legg igjen en kommentar

