Skip to content

«Nye» gardiner til mitt nyoppussede gjesterom

juli 21, 2012

Jeg har ikke skrevet på en stund på bloggen min fordi jeg tok en liten bloggferie. Det er jo trass alt sommer! 😉

Jeg har kjøpt «nye» gardiner på en bruktbutikk (Masov) her i Moss. Jeg skulle ha sånn passe søte og gammeldagse gardiner for mitt gjesterom. Disse kostet hele 25 kr. Gjenbruk er å leve fremtidsrette.

«Nye» gardiner på gjestrommet.

Gardinstangen hadde jeg liggende i kjelleren. Det er en jeg kjøpte på IKEA for noen år siden. Jeg skal også kjøpe hvitt silkebånd å henge opp gardinene i siden.

Her sees gardinene litt bedre.

Hvordan jeg pusset opp rommet kan du lese om her: DIY

4 kommentarer leave one →
  1. juli 30, 2012 8:01 pm

    Så lyse og sommer-lette! Og for noen nydelige fe-bilder på veggen da….

  2. Ketty Borg permalink
    mai 16, 2017 11:20 pm

    Hvor køber du de blondegardiner

    • mai 18, 2017 11:41 am

      Hei.
      De er kjøpt i en brukthandel for 10 kr. Kanskje du finner noen slike i en brukthandel også?

Trackbacks

  1. Gjenbruk | Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

