Skip to content

Lykke er hjemmelagd – hjemmelagd er lykke!

oktober 24, 2013

Sweater 2Vi går snart inn i en juletid. At julen begynner tidlig i oktober i butikkene er jeg ikke noe for, men at den begynner tidlig i hjemme er en nødvendighet hvis du tenker på å gjøre den hjemmelagd.

Hjemmelagd jul
Hjemmelagd jul er å lage gaver, pynt og kaker/julegodt selv. Bruke det man har. Jeg får også mye mer julesteming når jeg holder på med hjemmelaget jul, i forholde til å gå-i-butikker-mas-og-jag.

Hjemmelagds fiende – tiden
Det jeg synes er vanskelig med å lage en hjemmelaget jul er å få tiden til å strekke til. Når jeg jobber fulltid, har verv, slektsforskning som hobby og familie, er det ikke mye tid til å drive med hjemmelagde ting. Jeg har forstått at det er en prioriteringsak og at jeg må vekselvirke mellom mine interesser og verv.

Her er link til noen av de HJEMMELAGDE tingene som jeg har gjort før, og som passer fint i julen: HJEMMELAGET JUL

Det kommer nok noe mer etter hvert også.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

