Skip to content

Norgesglass – 5 forskjellige måter å lyse opp livet ditt på

august 16, 2013

Mer om gjenbruk av Norgesglass.

Flere gode ideer om bruk av Norgesglass. Nedenfor viser jeg bilder som jeg har plukket ut og som er mine favoritter når det gjelder lyssetting av Norgesglass. Flere av disse skal prøves. Håper det lyser opp livet ditt også.

Her er det brukt innmaten til en «skomakerlampe»

Min absolutte favoritt – en vakker planke med sagd ut hull. Sett inn Norgesglassene fra undersiden og skru på bare metall-lokket. Sett inn telys, kubbelys eller som her små glasslys. Heng det opp med tau. Dette bildet er hentet fra en bryllupsfest ute.
Her kan dere se hvordan lage en lignede: Mason Jar Light Tutorial

Så enkelt og virkningsfylt kan det gjøres – mang eNorgesglass med forkjellige lys inne i. Vakkert!

Her er det brukt grovsalt og kubbelys. Fin effekt med røde lyst til jul da saltet kan se ut som snø. Jeg har også sett Norgesglass med farget småstein i. Det kan man kjøpe billig på Europris.

Legg igjen en kommentar

