Skip to content

Rydding i garasje og kjeller + blåskjell og pommes frites

august 3, 2013

Å sette bopel i orden det være seg hus eller leilighet, skaper en atmosfære hjemme som bare orden kan. Det spares mye tid ved å holde orden. Så i dag tok vi på oss jobbeklær og satte i gang med stor-rydding hjemme hos oss.

Mannen gikk løs på kjeller (de som har vært på besøk i kjelleren vår vet hvilken stor bragd det er), og garasjen. Han hadde med seg en eske for farlig avfall og søppelsekker/esker for annt avfall. Alt dette som ligger foran bilen skal vi på fyllingen med. JEG BARE ELSKER Å RYDDE! (Selv om det var mannen som gjorde dette da :-))

??????????

Jeg sorterte og ordnet alle hobbysakene mine inklusiv garn og strikkepinner. Neste uke skal jeg vise hvordan det ble.

Eller så vasket jeg 5 vaskemaskiner (bl.a. dyner og puter). Jeg ryddet og sorterte samt hjalp Stein med å bestemme hva vi skulle ta vare på. Vi er helt nødt til å gjøre dette nå om sommeren, fodri når høsten kommer er det ikke mange ledige helger igjen. Hverdagen krever da mer enn nok.

Jeg sto også lenge på kjøkkenet og lagde blåskjell og pommes frites med hjemmelaged hvitløksmajones.

DSCN1435

Oppskriften fant jeg på min yndlings matnettside. Aperitif.no

Blåskjell og pommes frites: http://www.aperitif.no/Oppskrifter2/kokebok/fisk-og-skalldyr/skalldyr/Blaaskjell-og-pommes-frites

No comments yet

Legg igjen en kommentar

