Skip to content

Marihøne i vinduskarmen i januar

februar 2, 2013
Marihøne i min støvede vinduskarm

Marihøne i min vinduskarm – utenfor er det -15 grader.

For et par dager siden mens jeg holdt på på Pc-en på kontoret, dukket det en bitte liten marihøne opp i vinduskarmen (som jeg ser er støvete på dette forstørrede bildet) min. Utenfor var det -15 grader så dette vårtegnes gjorde meg så glad.

3 kommentarer leave one →
  1. februar 4, 2013 10:12 am

    Å, den er spent på at våren skal komme den også – akkurat som du og jeg. Jeg synes det er så vakkert med den hvite snøen, men må si jeg gleder meg også til varmere dager igjen.

  2. februar 4, 2013 10:25 pm

    hehe, I dag så jeg en marihøne på min kjøkkenbenk 🙂

Legg igjen en kommentar

