Skip to content

Norgesglass – for penner, blyanter, saks m.m.

januar 3, 2013

DSCN1062

På kontoret mitt så manglet jeg en holder for penner, blyanter  og diverse ting som jeg bruker hele tiden. Jeg har også en del Norgesglass i kjelleren, så jeg tok bort glasset i midten og nå er dette min nye penneholder. Jeg trengte ikke kjøpe noen ny nei.

Her kan du se hva jeg også har brukt norgesglass til: Persillen vokser i hagen i november – fin gibortgave

Det er så mange måter å bruke Norgesglass på. Jeg skal vise felre i andre blogginlegg.

3 kommentarer leave one →
  1. januar 4, 2013 9:46 am

    Liker sånne løsninger. Når du ser Norgesglasset er jeg sikker på at at tanker og gode følelser kommer frem.

Trackbacks

  1. Norgesglass som lunsjboks | Fremtidsrettet livsførsel
  2. Gjenbruk | Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

