Skip to content

En krukke full av gode minner og gleder!

desember 28, 2012

Jeg kom over en kjempefin ide på en lukket facebookside jeg er med på.

Bildet er hentet i fra en en av sidene jeg har linket til i denn artikkelen.

Bildet er hentet i fra en en av sidene jeg har linket til i denn artikkelen.

  1. Det er å ta en stor gjnnomsiktig krukke eller et syltetøyglass. Jeg har mange Norgesglass så jeg skal bruke det.
  2. Start 1. januar med å skrive gods ting som skjer deg eller din familie.
  3. Du kan gjøre det alene, med ektefelle eller med hele familien.
  4. 31. desember – nyttårasaften – når det har gått et år- tømmer du den for å minnes alt det fine som har skjedd året som har gått.

Jeg trenger en slik krukke. Hver nyttårsaften blir jeg ofte vemodig og husker ikke helt alt det gode som har skjedd gjennom året.

En annen jeg kjenner hun limer inn alle lappene etter at hun har lest de i dagboken sin. SÅ blir det et minne om året som har gått.

Du kan se flere som har skrevet om akkurat det samme her:

2 kommentarer leave one →
  1. januar 3, 2013 11:51 am

    Veldig fin idé. Mange slike småting kan det bli store opplevelser av.

Trackbacks

  1. Gjenbruk | Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

