Skip to content

Hvit vind + hjemmelagd klesklypeholder

mai 23, 2012

Jeg har et stort gammeldags klestativ som jeg elsker å bruke. Det minner meg slik om min barndom.

Klesvasken er hengt opp!

Fordelen med å henge opp klesvasken ute er lukten, sparing av strøm (tørketrommel) og spare plass inne. Tenk å legge seg i nyvasket sengetøy som har hengt ute.

Kleskurven lå min sønn i da han var nyfødt, og klesklypeholderen som henger på snoren har jeg lagd selv av en sinkblomsterbøtte jeg fant på Fretex.

Jeg klipte bort midten av kleshengeren med en avbitertang, men jeg lot noe bli igjen. Se neste bilde.

Den ferdige klesklypeholderen.

3 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    mai 23, 2012 8:44 pm

    Å legge seg for å sove i sengetøy som har tørket ute er noe av det beste som finnes!

Trackbacks

  1. Gjenbruk | Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

