Skip to content

17. mai er vi så glad i ….

mai 17, 2012

Jeg er så taknemlig for mitt vakre land som jeg får lov å bo i, for den frihetsfølelsen jeg har av å bo her, for hvordan landet mitt taklet skrekken og sorgen etter 22.juni og for at jeg kan fritt følge min religion og mine overbevisninger i dette landet.

Flagget er også utrolig vakkert! Jeg blir helt varm inne i meg jeg.

Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter. Jeg skal gå i toget, og jeg er så glad. Du kan tro jeg skal nok synge ut av alle krefter, svinge flagget mitt og rope høyt hurra! Ser du flagget mitt: rødt og blått og hvitt! Det skal vaie fritt og vise seg friskt, og vakkert er det, som vår kjære gamle Norge. Ja, det landet er vi glad i, du og jeg!

Glittretind

Vårt vakre land!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

