Skip to content

Aprilmål for matvarelageret

mai 3, 2012

Nå begynner det å fyller i hyllene nede i matboden. Det er en fin følelse.

Målet for beredskap april er: Soyagranulater og biter (kjøtterstatning) hermetiske grønnsaker hygeneartikler og skinke på boks.

Soyagranulatene jeg bruker er kjøpt i Tyskland. Jeg har noen venner som tardet  med når de kommer til Norge. De er små og brune og tar smak av det de er sammen med eller det jeg tilsetter. Når jeg lager taco blander, heller jeg kokende vann på granulatene sammen med tacomix-krydder og litt bujong (kjøttsmak). Etterpå blander jeg det med kjøttdeigen som steker i stekepannen med tacomix-krydder.

This slideshow requires JavaScript.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

