Skip to content

Et ordens hus …….over alt er drømmen!

april 12, 2012

Jeg bare elsker orden. Det skal være enkelt, systematisk og oversiktlig for alle. Det skal heller ikke være for mange ting eller for mange farger. Bare akkurat det jeg trenger og litt til. Det gir ro i hodet og jeg sparer masse tid.

En del av hyllene mine på kontoret.

I forbindelse med opprydding på vårt nye hjemmekontor har jeg fått meg en ny «bestevenn». Han heter Dymo!

Her er min nye venn Dymo. Han kan mye som jeg ikke kan.

Dette kjøpet er jeg så fornøyd med, og jeg merker alt jeg kan, t.o.m Mannen ting. Han har gitt meg lov, men han ville klistre det på selv. Han skulle vel sjekke om jeg hadde stavet alt riktig. Jeg strever litt med det noen ganger :-).

Nå er det lett å finne frem hos oss.

2 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    april 13, 2012 9:17 am

    Det blir fint, Cathrine. Så flinke dere er. Jeg også elsker å arkivere – merkelig, men sant! Jeg hadde en dymo da jeg vokste opp, Kunne godt tenke meg en slik igjen.

Trackbacks

  1. Rydding i garasje og kjeller + blåskjell og pommes frites | Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

