Skip to content

Ting som betyr noe 2 – familietilhørighet

mars 16, 2012

Jeg skrev for noen dager siden om å ha for mange ting som «spiser» opp tiden og i etterkant hadde jeg et innlegg som viser de eiendelene vi har som VIRKELIG BETYR noe for oss.  Dette innlegget er en fortsettelse for å vise hvilke ting vi har som virkelig betyr noe. Dere har sikkert omgitt dere med ting som betyr noe netopp for deg eller din familie. Hva er de?

Denne gangen velger jeg å vise ting som gir meg familietilhørighet.

Bildet er av 5 generasjoner datter – mor, med min datter helt til høyre. Under er 2 bilder av ting som har tilhørt min mormor

Du kan lese mer mer om templer her.

Mor til Stein har gitt all barna sine isbjørner som symboliserer familien. En isbjørnmann, isbjørnmamma og hos oss 7 isbjørnunger. Vi gav bort isbjørndamen til en nevø av Stein som bor i USA. Han prøvde å få tak i den i Norge men den var utsolgt. Så vi må kjøpe ny isbjørnmamma for komplett familie

Min farmors rokk som hun spant ull på.

Anegalleriet vårt med alle de som betyr så mye for meg. Øverst er kjelken min bestefar lagde i 1916 som 11-åring.

Legg igjen en kommentar

