Skip to content

Februarmål for matvarelageret!

mars 15, 2012

Jeg kan ikke "leve" uten brunost. Lengter alltid etter det når jeg er ute å reiser.

Jeg lovte bilder i fra februarmålet for beredskapslageret.

Beredskapslagermål for februar;

Fra grunnlageret:
Tørrmelk (el annen melk som Soyamelk, havremelk eller rismelk)

Fra utvidet lager:
Vikingmelk på boks
Smør
Ost (hvitost og brunost el.)

4,5 kg bordsmør, 3 kg vanlig smør, 3 kg hvitost og 2 kg brunost

10 bokser vikingmelk på boks

Her har jeg kjøpt inn hel tørrmelk for å se hvor lenge den varer. Jeg har hørt at den ikke tåler å stå stort mer enn 1 år.

Tørrmelken vår i bokser (skummet) er helt fin selv om det er 3 år gammelt

3 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    mars 15, 2012 4:39 pm

    Hvor kjøper du tørrmelken i store bokser?

    • mars 16, 2012 11:34 am

      Jeg kjøpte en sekk med tørrmelk i fra NORMILK AS gjennom Steins sitt firma. De selger desverre ikke i store kvanta hos detaljhandlere. Da jeg åpnet sekken fylte jeg skummetmelkpulvere i bokser som er beregnet for å oppbevare mat De kjøpte jeg hos NordicPack på Dilling.

Trackbacks

  1. Dessert av rester – mormors rislapper | Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

