Skip to content

En krone her en krone der – finansiering av matvarelageret

mars 12, 2012
Dette var det sparebøssen min
innholdt denne gangen.

Fra «gøypenger» til matvarelagerpenger.

Jeg har gjort det til en vane (for mange år siden), å samle på alle småpengene mine og mannen min sine (jeg tar alt jeg finner) i en sparebøsse jeg fikk av min søster som 11 åring. Før brukte jeg det som «gøypenger» dvs. kino, resturant osv. Nå bruker jeg pengene til å fylle opp matvarelageret.

Da jeg tømte sparebøssen min denne gangen fikk jeg 534,- kr.
Disse pengene skal gå til matvarelagerets marsmål.

2 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    mars 13, 2012 2:06 pm

    God idé!

Trackbacks

  1. 33 Sparetips – små justeringer i hverdagen « Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

