Skip to content

Gjenbruk av møbler – “ny” spisestuekrok 5

februar 7, 2012

De to siste stolene til spisestuen er nå ferdigmalt og trukket om med samme møbelstoff som de andre stolene på spisestuen. Disse er pusser, grunnet og malt med samme maling som de andre.

This slideshow requires JavaScript.

Stolene kostet meg 75 kr stk. på FRETEX. Tenk nå har jeg gitt nytt «liv» til 10 stoler som allerede finnes. Resirkuleringe isteden for forbruk. Bruk isteden for kast. Sparsommelig istedenfor storforbruker. Det gir en god følelse.

Siden det var sitteputer på disse allerede så la jeg bare stoffet over disse putene og stiftet de fast med stiftepistol. Det er viktig å være litt nøye når men legger stoffet rundt hjørnet, før man stifter det fast.

Jeg ble så fornøyd med disse stolene. Stiftepistolen er en jeg har arvet etter min bestefar. Min bestefar var alltid til stedet og han var en skikkelig handymann. Her kan du høre han forteller om noe av livet sitt på tape. http://www.eblix.net/legacy/getperson.php?personID=I72&tree=Cathrine

Legg igjen en kommentar

