Skip to content

Gjenbruk av møbler – «ny» spisestuekrok 3

februar 3, 2012

This slideshow requires JavaScript.

Denne lille skjenken kommer fra min oldemors hjem. Den var opprinnelig svart med buede slanke ben. Min mormor og bestefar sagde av bena, og satte på kuleføtter. De malte den blå og senere tok de av all maling. Slik var den da jeg fikk den. Jeg malte den svart (alt i spisestuen min skulle jo gå i svart) for 8 år siden.For et par år siden fant jeg et rart bord med buede slanke been på FRETEX. Jeg kjøpte bordet, skrudde av beina og kastet resten (det var noe stygge ødelagte, ureddbare saker). Så når jeg pusset opp spisetusen denne gangen tok jeg av de kulerunde bena og skrudde på disse slanke buede den har nå.

Legg igjen en kommentar

