Skip to content

Gjenbruk av møbler – «ny» spisestuekrok 2

februar 2, 2012

This slideshow requires JavaScript.

Skjenken har også en gang før vært i umalt furu, så svart og nå hvit.

Her har jeg pusset, grunnet og malt med den fineste og vakreste hvitfargen som finnes.

Mellom hvert strøk oljemaling brukte jeg en bred flat pensel for å få en glatt og fin overflate. Den lille rullen og den flate penselen jeg malte med, puttet jeg i fryseren inne i en plastpose mellom hvert strøk jeg malte. Da tørket de ikke ut. Jeg malte to strøk med oljemaling og 3 strøk på toppen. Det sto også i 6 uker før jeg plasserte noe på toppen av skjenken.

Unskyld de uperfekte bildene – skyldes uperfekt kamera og fotgraf:-)

Legg igjen en kommentar

