Skip to content

Hva i matvarelageret hjelper mot hoste?

desember 30, 2011

Som sagt i forige innlegg så har jeg vært syk og jeg strever ennå med ettervirkningene av min kraftige forkjølelse og da især at jeg har hostet så mye.

Det får meg til å tenke på hva ville jeg ha gjort hvis jeg ikke hadde tilgang til apotek!

Når jeg hostet så mye som jeg gjorde om natten, så prøver man alt.

Her er noen kjerringråd jeg fant på nettet og i bøker jeg har, som jeg prøvde. Alt er ting vi har i matvarelageret.
Ren honnig 1 – 2 SS  Det sies at honningen lindrer og demper trangen til å hoste.
Olivenolje 1-2 ts  Igjen så sies det at dette vil dempe trangen til å hoste.
Te av løpestikke

Når nå dette er prøvd så må jeg si at det som fungerte best var det jeg fikk av legen og som jeg måtte kjøpe på apoteket. Men overnevnte kjerringråd hjalp litt.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

