Skip to content

Sykdom og beredskapslager

desember 7, 2011

I det siste er det bare håret som har vært forskjell på meg og denne damen!

Jeg har vært forkjølet – veldig forkjølet. Sengeliggende og tett i halsen, nesen og i hele hode også, kjennes det ut som.

Hva er det vi har i vårt beredskapslager som vil hjelpe oss i å lette en sykdom. Tenk om jeg en gang er for fattig til å kjøpe nesedråper, eller at de ikke er å få tak i for meg! Det hadde vært så vanskelig for meg hvis jeg da ble forkjølet. Jeg får helt hetta av å være tett i nesen over lengere tid. Dette gjelder da kun å være helt potte tett.

Vi har derfor nesedråper i vårt beredskapslager. Ellers så har vi ferbernedsettende/smertestillende (se septembermål) for et halvt år bruk i huset. Noen ganger bruker jo vi ikke noe i det hele tatt, men det er jo ofte slik at flere i familien blir etter hverandre fordi vi smitter hverandre.

Det er de to tingene vi trenger mest.

Førstehjelpeutstyr er noe vi også har, men det er et annet blogginnlegg.

Alltid nesedråper i vårt beredskapslager

No comments yet

Legg igjen en kommentar

