Skip to content

Lage en urteholder fra flaskeholder

november 25, 2011
tags:

Denne bruker jeg til å bære eplesiderflasker. Jeg setter den rett på bodet og gjestene forsyner seg selv. Jeg bruker den mest om sommeren i hagen, så nå måtte jeg finne på en ny bruksmåte for den. Jeg har lenge ønsket å ha urter på kjøkkenbordet om vinteren, nå som det ikke vokser i hagen. Så litt tykk olastikk, noen gamle potter og litt krydderplanter, så kan jeg gjenbruke drikkeflaskeholderen min.

Her har jeg klippet til et stykke tykk plast og lagt i bunnen og på sidene.

Vips så er det et urtebed på kjøkkenbordet. med noen blå svibler for pynt. Håndtaket er så greit å ha fordi da er den enkel å flytte den når vi skal spise. Jeg mangler noen å henge i fra hamptråden, men det får komme siden, når jeg finner ut hva det skal være.

Legg igjen en kommentar

