Skip to content

Brødform og blomsterpotte fra Fretex

november 3, 2011
tags:

Jeg hadde tre brødformer og jeg trengte en til.  Jeg lager alltid deig til 4 brød så dette er noe jeg har savnet.

Jeg trengte også en blomsterpotte til noen avleggere jeg har. Jeg kjøper aldri nye blomsterpotter fordi brukthandlere flommer over av blomsterpotter. Noen ganger tar det lengere tid å finne en jeg liker, og da venter jeg til jeg finner det jeg vil ha.

Så her om dagen var jeg en liten tur på Fretex i Moss. Det er en veldig bra Fretexbutikk.

Uansett der fikk jeg tak i en ny blomsterpotte som jeg likte  – helt min stil – hvit.

En ny brødfom – helt lik mine tre andre og

noe jeg ikke trengte men som var helt lik det min bestefar hadde på veggen. Et hygrometer. Viser hvordan været skal bli, temperatur og fuktighet. Husker jeg alltid var så fasinert av den når jeg dro jeg til min besteforeldre. Det er min mor som har min bestefars hygrometer.

Jeg kjøpte også en emaljert liten hvit bøtte som jeg skal ha på vårt gjestedo med kluter rullet sammen oppi.

Legg igjen en kommentar

