Skip to content

Gjenbruk – om å kjøpe brukte ting

november 2, 2011

En herlig ide for gjenbruk – ikke for min stue men alikevel!

Jeg er blitt så opptatt av gjenbruk i dette vårt overforbruksamfunn.

Før skulle jeg ha alt nytt, men etter å ha undervist i ungdomskolen om vårt forbruk og avfall, ble jeg så bevisst dette overforbruket den vestlige verden har og ikke minst av alt vi kaster. Jeg fant derfor ut at dette måtte jeg gjøre noe med.

Så hvis jeg kan få tak i brukte ting – så gjør jeg helst det. Mannen er også veldig enig i denne måten å leve på.

Jeg fyller heller ikke huset mitt med masse brukte ting, men kjøper det jeg har bruk for – og litt til noen ganger:-), samt at jeg gir fra meg til Fretex det som vi ikke har bruk for lengere.

Herlig gjenbruksside/redesign:http://www.recreate.za.net/products

Bilde fra linken over

Legg igjen en kommentar

