Skip to content

Vårt beredskapslager ikke bare for min familie

september 25, 2011

Det er lett å bli opptatt av hva min familie trenger i et beredskapskapslager. Jeg blir veldig forkusert på en oppgave, og nå er målet og oppgaven å oppnå et fullstendig 3 måneders lager og så 6 måneders lager. Men Mannen og jeg har snakket om dette og et beredskapslager er like mye for å være beredt til å hjelpe andre.

Kristus mitt store forbilde sa: » Ingen har større kjærlighet enn denne at han setter sitt liv til for sine venner»

Vi setter vårt liv til hver gang vi setter andres behov foran vårt eget.

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Hvordan ser matvarelageret vår ut nå i begynnelsen « Fremtidsrettet livsførsel

Legg igjen en kommentar

